01 2060 713 | 099 6096 790

Kraći program za potencijalno darovitu djecu

USTROJSTVO PROGRAMA

Program za potencijalno darovitu djecu predškolske dobi usmjeren je na poticanje dječjih sposobnosti, interesa i radoznalosti kroz igru, istraživanje i kreativne aktivnosti. U ovoj dobi naglasak je na stvaranju poticajnog i bogatog okruženja koje omogućuje djeci da otkrivaju, postavljaju pitanja, traže rješenja i izražavaju ideje na različite načine.

Program bi se provodio od listopada do lipnja pedagoške godine, a namijenjen je djeci u petoj i šestoj godini života. Predviđena veličina skupine je 8-10 djece. Provodi se dva puta tjedno u trajanju od 60 minuta, u popodnevnim satima po završetku redovitog programa. Prethodno, tijekom rujna, prije početka programa, radi odabira djece polaznika, potrebno je provesti timsku identifikaciju djece.

Program uključuje problemske situacije, istraživačke i stvaralačke aktivnosti te poticanje djece da razmišljaju, surađuju i prezentiraju svoje ideje. Fokus je na razvoju procesa učenja, a ne samo na rezultatima, kako bi djeca razvila trajnu motivaciju i ljubav prema istraživanju i učenju.

CILJEVI PROGRAMA

OPĆI CILJEVI

  • poticati cjelovit razvoj potencijalno darovite djece
  • osigurati poticajno i obogaćeno razvojno okruženje
  • poticati pozitivan emocionalni odnos prema učenju i istraživanju
  • razvijati samostalnost, inicijativu i slobodu mišljenja


SPECIFIČNI CILJEVI

  • razvijanje kreativnog i divergentnog mišljenja
  • poticanje logičkog zaključivanja i rješavanja problema
  • razvijanje jezično-komunikacijskih vještina
  • poticanje istraživačkog pristupa i znanstvene radoznalosti
  • jačanje fine i grube motorike kroz stvaralačko-istraživačke aktivnosti
  • razvijanje socijalnih i emocionalnih kompetencija (suradnja, empatija, tolerancija na neuspjeh)

OČEKIVANI ISHODI KRAĆEG PROGRAMA ZA POTENCIJALNO DAROVITU DJECU

DIJETE ĆE RAZVIJATI I POKAZIVATI:

  • originalne ideje i sposobnost stvaranja novih rješenja
  • naprednije logičko i kritičko mišljenje
  • interes za istraživanje i samostalno učenje
  • ustrajnost i motivaciju u aktivnostima
  • socijalne i komunikacijske vještine
  • pozitivnu sliku o sebi i svojim sposobnostima