01 2060 713 | 099 6096 790

Sportski program

CJELODNEVNI SPORTSKI PROGRAM
(dodano na osnovnu cijenu vrtića)

KRAĆI SPORTSKI PROGRAM
- 3 puta tjedno /1h

KOME SU SPORTSKI PROGRAMI NAMIJENJENI?
• Za djecu predškolske dobi od 4. godine do polaska u osnovnu školu

KAKO SE UPISATI?
• Upisi u cjelodnevni program traju tijekom svibnja, a za kraći program tijekom rujna
• Zainteresirani se mogu javiti u kabinet stručnih suradnika od ponedjeljka do petka od 8h do 15h.

USTROJSTVO PROGRAMA

  1. Program temeljen na humanističkoj koncepciji – poštujemo i uvažavamo svako dijete sa svim svojim pravima, potrebama, mogućnostima i interesima
  2. Odgojne skupine su dobno heterogene jer tako podržavamo prirodno okruženje za dijete
  3. Sadržaj programa temelji se na osnovnoj aktivnosti kroz koju dijete uči – igri. Kroz igru dijete istražuje, upoznaje, spoznaje i zaključuje o okolini koja ga okružuje

CILJEVI PROGRAMA

  • Razvijanje motoričkih i funkcionalnih sposobnosti
  • Razvijanje motoričkih znanja i vještina kroz svladavanje osnovnih tehnika pojedinih športskih disciplina: atletike, gimnastike, nogometa, rukometa, odbojke itd.
  • Poticanje pravilnog rasta i razvoja uvažavajući individualne mogućnosti i potrebe djeteta
  • Razviti svijest djeteta o značaju svakodnevnog tjelesnog vježbanja
  • Podizanje razine efikasnosti kognitivnih sposobnosti vezanih uz motoričku izvedbu određenih programskih sadržaja (psihomotorika)
  • Poticanje cjelovitog razvoja djeteta

OČEKIVANI ISHODI SPORTSKOG PROGRAMA

  • Navike svakodnevnog tjelesnog vježbanja uz igru i zabavu
  • Utjecaj na osnovne motoričke sposobnosti - povećana opća snaga, izdržljivost, koordinacija, fleksibilnost, preciznost, ravnoteža itd.
  • Nova znanja i vještine potrebne za prilagodbu novim motoričkim gibanjima
  • Bolja orijentacija u prostoru i vremenu
  • Stečene vještine potrebne za rad u timu te vještine pregovaranja
  • Usvojeni novi pojmovi
  • Svijest o važnosti pravilne prehrane i higijenskih navika za pravilan rast i razvoj
  • Samopouzdanje te bolja slika o samome sebi
  • Svijest djece o dijelovima njihova tijela i mogućnosti istih
  • Samostalnost kod oblačenja, svlačenja i održavanja vlastite odjeće i obuće
  • Prihvaćanje pobjede i poraze, poštivanje pravila i protivnika